فراخوان عمومی مناقصه عای شماره 94/73 و 95/13 و 95/14 و 95/15

Block title
Block content
شركت پالايش نفت آبادان در نظر دارد موضوع تجدید مناقصه شماره 73/94 و مناقصه های شماره 13/95 و 14/95و15/95 را با مشخصات و شرايط كلي مشروحه ذیل از طريق مناقصه عمومي به شركتهای واجد شرايط واگذار نمايد .
شماره تقاضاموضوعمحل اجرامدتمبلع برآورد پایه به ریالمبلغ ضمانت نامه شرکت در فرآخوانبرنامه زمان بندی مراحل فرآخواناسناد ارزیابی کیفی مناقصه یا سایر اسناد مناقصه
73/94 تجدید مناقصه یک مرحله ای
ارائه خدمات کارهای روزمره سرویسهای فنی اداره خدمات اماکن و منازل سازمانی شرکت
آبادان
یکسال شمسی
660ر891ر164ر3
000ر000ر159
الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی : 15 روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : یکشنبه مورخ : 20/4/95
14/95 مناقصه یک مرحله ای
ارائه خدمات ساده و کمک صنعتگر مورد نیاز در تعمیرات اساسی واحدهای 80 و کاپر
آبادان
40 روز تقویمی
600ر969ر930ر8
000ر000ر447
الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی : 15 روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : یکشنبه مورخ : 10/5/1395
15/95 مناقصه یک مرحله ای
ارائه خدمات مورد نیاز در تعمیرات اساسی واحدهای 80 و کاپر
آبادان
40 روز تقویمی
760ر397ر936ر8
000ر000ر447
الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی : 15 روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : یکشنبه مورخ : 10/5/1395
13/95 مناقصه یک مرحله ای
ارائه خدمات تعمیرات روزمره و تعمیر و نگهداری خطوط داخلی فاضلاب منازل و اماکن کوی قدس و کارگر و سایر نواحی مسکونی
آبادان
یکسال
150ر560ر028ر9
000ر000ر452
الف- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه : 15 روز پس از تاریخ انتشارآگهی نوبت دوم ب- آخرین مهلت ارائه پیشنهاد مالی : 15 روز پس از آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه ج- تاریخ گشایش پیشنهاد مالی شرکتهای تأیید شده در ارزیابی کیفی : روز : چهارشنبه مورخ : 6/5/95

- از کلیه شرکتهای واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام موضوع هریک از مناقصه های مذکور را دارند دعوت می شود اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران ( دفترچه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی ) موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت به نشانیhttp://www.abadan-ref.ir را دریافت ، پس از مطالعه و تکمیل به همراه کلیه مدارک مورد نیاز ، اسناد مناقصه مربوطه و پیشنهادنرخ آن شرکت ( منضم به نامه اعلام آمادگی شرکت در هر مناقصه به صورت جداگانه ) ، وفق برنامه زمان بندی فوق به امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان تحویل نمایند .
- محل دریافت اسناد مناقصه: آبادان – جنب درب اصلی پالایشگاه آبادان،امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان
- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه گران به صورت دقیق و خوانا و ارسال تمامی مدارک و مستندات سوابق کاری و مالی و ... مربوطه به صورت کپی برابر اصل (مصدق شده ) که به امضای صاحبان امضاء مجاز رسیده و ممهور به مهر شرکت متقاضی باشد ، در پاکت سربسته الزامی است ، در صورت عدم تکمیل و ارسال اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره ، صلاحیت شرکت کنندگان قابل بررسی نخواهد بود .
- نحوه ارزیابی کیفی و معیارهای مورد نظر ، به شرح مندرج در فرمهای مربوطه و پیوست اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران فوق الذکر می باشد..
- ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و اسناد و مدارک واصله نیز مسترد نمی گردد .
- شماره تلفن امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان : 06153302107 و شماره فکس جهت ارسال نامه های اعلام آمادگی : 06153264476 می باشد .
- ضمناً آگهی این شرکت در شبکه اطلاع رسانی شانا به نشانیwww.shana.ir و همچنین پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی http://www.abadan-ref.ir و نیز پایگاه اطلاع رسانی مناقصات به نشانی IETS.MPORG.IR و سامانه کشوری نظارت بر مناقصات دستگاههای اجرایی www.TENDER.BAZRESI.IR درج و قابل مشاهده می باشد .

نوع فرآخوان: دو مرحله ای عمومی ( خدماتی )
تاریخ انتشار آگهی نوبت اول: شنبه 8 خرداد 1395
تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم: سه شنبه 11 خرداد 1395
چاپ شده در روزنامه: آسیا و روزان
وضعیت فرآخوان: فعال
سایر اسناد:
Block title